»»مهندسی کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسین کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسی کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسین کامپیوتر پیام نور گرمسار««

شما هم یاهو میل بتا داشته باشید!

چند ماه است که یاهو دارد پز میل جدیدش را که به یاهو میل بتا معروف است ، می‌دهد. یاهو میل بتا از فن‌آوری آژاکس استفاده می‌کند و برتری آن بر سرویسهای عادی میل یاهو همین است .برای اینکه یاهو پیاز داغ قضیه را زیاد کند ، ارتقای میلهای معمولی یاهو به سرویس بتا را فقط در صورت داشتن دعوتنامه ممکن کرده است و برای داشتن دعوتنامه از یاهو هم هیچ راهی وجود ندارد ، جز رفتن در لیست انتظار ، همان لیست انتظاری که من و حتما خیلی از شماها چندین ماه است ، در آن به سر می‌بریم . اما در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید بدون دردسر و انتظار یاهومیل بتا دار شوید!

برای این کار:

- وارد اکانت میل یاهوی خودتان بشوید.

- روی option کلیک کنید.

- از ستون چپ ، Account information را انتخاب کنید.

- به قسمت Member Information و general بروید.

- در این محل باید ، Preferred Content را تغییر بدهید ، برای این کار باید روی کشوری که قبلا انتخاب کرده‌اید ، کلیک کنید ، یاهو به دلایل امنیتی مجددا از شما می‌خواهد پسورد میلتان را وارد کنید ، بعد در منوی پایین‌افتنده‌ای که ظاهر می‌شود ، yahoo united kingdom را انتخاب کنید.

- روی finish کلیک کنید.

- در این مرحله باید sign out و بعد sign in کنید ، یعنی یک بار از میل خودتان خارج شوید و بعد با وارد کردن نام کاربری و پسورد وارد آن شوید.

- صفحه‌ای می‌آید که ورود شما را به یاهو میل بتا بشارت می‌دهد!


اما از نگاه یک جی‌میل دوست! ، سرویس میل بتا یاهوی چگونه چیزی است؟ سعی می‌کنم نظر خودم را بنویسم ، :

- تبلیغات فلش آزاردهنده : بله ، فکر نکنید ، با ارتقای میل خودتان از دست آنها خلاص می‌شوید. باید آنها را تحمل کنید ، با سرعت پایین اینترنت ایران هم واقعا تحمل این تبلیغات کار هر کسی نیست. به هر حال این تبلیغات کجا و تبلیغات هوشمند کلمه‌ای گوگل ، کجا!

- صفحه پراسکرول: یاهو میل بتا طوری طراحی شده که پر از اسکرول است.

- محیط نگارش میل : در یاهو میل بتا بد نیست ، از لحاظ داشتن فونت تاهوما به طور پیش‌فرض و همچنین داشتن خندانک! شاید برای بسیاری بهتر از جی‌میل باشد .

- نداشتن خاصیت کامل کردن خودکار آدرس میلها : در جی‌میل کافی است قسمتی از آدرس یک میل را بنویسید تا آدرسهای میلی با حروف آغازین یکسان ، ظاهر شود ، بعد می‌توانید خیلی راحت آدرس میل مورد نظر را انتخاب کنید. این ویژگی به خصوص وقتی که آدرس میل شخصی را فراموش می‌کنید ، یا در اسپل صحیح آدرس یک میل شک دارید ، به کارتان می‌آید. اما در یاهو ، چنین ویژگی خوبی را نداریم.

- یاهو قسمت جالبی در میل خودش دارد که می‌توانید خیلی راحت آدرس RSS سایتها و وبلاگها را در آن قسمت وارد کنید ، تا در صورت به روز شدن آن سایت یا وبلاگ ، به شما میل زده شود.

- یک وپژگی جدید میل یاهو ، این است که در صورتی که چندین اکانت در یاهو ایجاد کرده باشید ، می‌توانید همه آنها را با وارد شدن به یک اکانت مدیریت کنید و دیگر لازم نیست برای وارد شدن به هر یک ، مرتب sign in و sign out کنید.

- فضای داده شده : شکی نیست که جی‌میل فضای بیشتری به شما می‌دهد.

- لیبل‌گذاری و ایجاد فولدرها : در جی‌میل خیلی راحت‌تر و حرفه‌ای تر است.

- فوروارد خودکار همه میلهای یک اکانت در جی‌میل پیش‌بینی شده ولی در یاهو نیست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد