»»مهندسی کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسین کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسی کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسین کامپیوتر پیام نور گرمسار««

تازه وارد

 

چند کلامی با تازه وارد ها

سلام به شما، شمایی که یا از طریق یک موتور جستجو و یا به هر نحو دیگری دنبال وب سایت دانشگاه پیام نور می گشتی و این وبلاگو پیدا کردی، شاید هم از صفحه ی اصلی بلاگ اسکای اومدی، خلاصه هر جوری اومدی قدمت مبارک و فذخنده، خوش آمدی PNUیی.

اگر دنبال وب سایت دانشگاه پیام نور کل کشور می گردی آدرسش بصورت زیر است: WwW.Pnu.AC.Ir و اگر دنبال وب سایت دانشگاه پیام نور گرمسار می گردی آردسش WwW.pnugarmsar.AC.Ir است.

سلامی هم عرض بنماییم خدمت تازه واردان جدید دانشگاه، چه فراگیرهای زیاد و چه سراسریان کم، خلاصه هر جوری که اومدن و فکرت کردن که اوه ترکوندیمو وارد دانشگاه پیام نور گرمسار - مهندسی کامپیوتر شدیم بگیم، اولش بگم به دانشگاه ما خیلی خیلی خوش آمدید در دانشگاه ما شرایط زیر بر قرار است:

  • 99.99 درصد دانشجویانی که سر کلاس می آیند خانم هستند.
  • در رشته ما تعداد محدودی آقایان محترم هستند که تک و توک دانشگاه می آیند.
  • در این دانشگاه ضوابط برای بدون پارتی ها اصلا و ابدا نیست.
  • دراین دانشگاه اصلا و ابدا چیزی به نام روابط نداریم، چی فکر می کنی دروغ می گم .
  •   مسئولان دانشگاه تمام سعی خود را می کنند که شما همیشه در جریان موضوعات قرار بگیرید و اصلان و ابدا موضوعی پیش نمی آید که شما از آن بی خبر باشی!!!!!
  • از هر فرمی که به شما می دن اگر برایتان ممکن است 3 نسخه کپی بگیرید!! البته فقط و فقط محض اطمینان چون مثل این ترم ممکنه یه هویی به دانشگاه بدهکار بشی اونم چه جوری، خدا می دونه!!!!
  • همیشه و همه وقت با مسئولانی پاسخ گو و بسیار دوست داشتنی روبرو هستی که خیلی با وقار و محترمانه جوابتو می دند!!!!
  • ریاست دانشگاه (البته هم اکنون تعویض شدن در مورد ریاست قبلی است) همیشه و همواره در دانشگاه هستند و شما همیشه می توانید برای تشکر از نظم موجود در دانشگاه پیش ایشان رفته و تشکر نمایید.
  • روز ثبت نام روز بزرگی است چون شما باید حداقل سه مرتبه از پله های طبقه اول به دوم و برعکس برید و بیایید و کلی خوشحال شوید که چون همیشه فکر این شده که کاغذ بازی کمی کمتر باشد!!
  • شما اصلا نباید نگران پاس کردن دروس باشید.
  • در ضمن اگر فکر کردید که در این دانشگاه بدلیل راحتی قبول شدن لازم نیست دیگه درس بخونیم و همین طوری نمره می گیریم و میریم بالا کور خوندین چون از همون اول دانشگاه ما خودشو دست بالا گرفته مثلا در پیش نیاز زدن اگر درصد شما زیر 50 درصد باشد پیش می خورید!!! دوست من رشته مهندسی برق الکترونیک در دانشگاه علم و صنعت می خونه و ریاضی را 48 درصد زده و هیچ پیش نیازی نخورده حالا اگر همین آقا می خواست وارد دانشگاه ما بشه باید ریاضیات پیش دانشگاهی پاس می کرد، وای که چه نظام آموزشی متمرکز و جامعی داریم ما.
  • چون سئوالات امتحانات اصلا دارای اشکال نیست و کتب درسی هم خیلی کم حجم هستند (فقط با میانگین 300 صفحه) شما اصلا نیاز پیدا نمی کنید که آخر ترم، و بعد از پایان امتحان اعتراض رد کنید، که اگر اعتراض کنید سریعا و بلافاصله به اعتراض شما رسیدگی می شود!!!!!
  • اگر توانستید (دقت کنید اگر توانستید) این دانشگاه را به پایان برسانید شما یکی از امیدهای ورود به مقطع ارشد و دکتری هستید چون دیگر چیزی نمانده که توی این کتب 300 صفحه ای نخوانده باشید، سئوالات کنکور پیش شما سوکسه.
  • خلاصه امر اینکه اینجا پیام     نور        است.

حتما برید و کلی پوز بدید و بگید دانشگاه پیام نور البته برای برخی ها کسر شان است ولی حسابی پوز بدید که ما فلانیم و چنانیم. خوش باشید که توی این دانشگاه درس می خونید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 10:46

از حرفاتون ممنون
راستش منم که برق دولتی میخونم و روزانه از دروس اصلی فقط شیمی رو بالای ۵۰ زدم
براتون متاسفم
برای ترم پایینی هاتون بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد