»»مهندسی کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسین کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسی کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسین کامپیوتر پیام نور گرمسار««

برنامه Turbo C++ For Dos

این هم از برنامه  Turbo C++ For Dos . این برنامه مطمئناً به تمام نیاز های شما در این برنامه نویسی پاسخ خواهد داد.

اگر هم مشکلی بود در قسمت نظرات بگویید تا برطرف کنم .

 

    Download

نظرات 4 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 22 آذر 1385 ساعت 12:59

این که فقط برای ترم بالائی هاست برای ترم اول چی دارید

زهرا شنبه 16 دی 1385 ساعت 19:01

خیلی سایتتون گله توروخدا من بیچاره وبد بخت شدم به دادم برسید این پروژهء ماشین حساب با اسمبلی رو بریزید تو سایتتون من بد بخت شدم ۸ نمره داره من دانشجوی مشهدم میرم حرم واست دعا میکنم دکترا بورس شی

ولی پنج‌شنبه 26 بهمن 1385 ساعت 10:49

سلام وبلاگتون خیلی خوبه واقعآ عالیه فقط یه کم چرت و پرت توش زیاده و هیچ کدوم از برنامه هاش دانلود نمیشه اما به کارت ادامه بده نمی خوام ناامیدت کنم

شیرین دوشنبه 3 اردیبهشت 1386 ساعت 23:11

ببخشید اقا امیر شما چقدر به شهید شباهت دارید پایه رفاقت هستی شماره بدم یا میدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد