»»مهندسی کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسین کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسی کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسین کامپیوتر پیام نور گرمسار««

ماشین حساب حرفه ای با C ++ Dos

با سلام خدمت همه مدتی بود وبلاگ آپ نمی شد و علت آن هم این بود که هیچ کس به نوشته ها نظر نمی داد . امروز یک ماشین حساب کاملاً حرفه ای که با برنامه  C++ Dos  کار می کند را برای دانلود قرار دادم . البته این فقط برنامه می باشد اگر سورس برنامه را هم نیاز دارید باید تعداد نظرات این پست را به ۲۰ عدد برسانید تا من سورس را برای شما بگذارم .

قابلیت های برنامه :

۱ - گرافیک بالای برنامه

۲ - استفاده از موس در برنامه

۳- امکان محاسبات زیاد و پشت سر هم

۴ - امکان ذخیره ی اعداد

و....

بهتر است خودتان برنامه را دانلود کنید تا متوجه شوید که چه امکاناتی دارد .

 

    Download 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
نادر جمعه 3 آذر 1385 ساعت 23:41 http://bestdigital2007.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی داری امیدوارم روز به روز بهتر بشه

moein شنبه 18 آذر 1385 ساعت 23:29

آقا جون عزیزت سورسشو بزار.

مصطفی حضرتی پنج‌شنبه 23 آذر 1385 ساعت 16:32

عالی بود عالی

ماردینا سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 10:24

من ماشین حسابتونو دیدم یکم توضیح نمیدید
اخه من مبتدی هستم
ممنون

ZS OF SABZEVAR دوشنبه 11 دی 1385 ساعت 04:28

نه برنامه اش اجرا می شود و شما که ایرانی هستید یک کد کوچک که می تواند افراد را به تحقیق وادار کند نمی گذارید !
پس دیگر چه انتظاری از گوگل و یاهو که آمریکایی هستند!
متاسفم!
واقعاً!
هیهات من الذله.
موفق باشید!!!!!!!

غزاله چهارشنبه 11 بهمن 1385 ساعت 14:00 http://ghazale-eshgh.blogfa.com

تو رو جون مادرت سورسشو بذار تا شنبه می خوامش

سارا چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 21:03

برنامه خیلی خوبی البته هنوز نتونستم دانلودش کنم.

محمد پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 07:16

خوب بود ولی دوست دارم بدونم هدفت از این کار چیه؟

بیتا سه‌شنبه 29 خرداد 1386 ساعت 00:45

چرا دانلود نمیشه اگه ممکنه به ایمیلم ارسال کنید
خواهش میکنم چون خیلی لازم دارم مچکرم

بیتا سه‌شنبه 29 خرداد 1386 ساعت 00:54

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد