»»مهندسی کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسین کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسی کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسین کامپیوتر پیام نور گرمسار««

پروژه ها

با سلام خدمت همه . امیدوارم که خوش بگذرد . در پست قبلی ماشین حسابی کاملاْ حرفه ای قرار داده بودم و گفته بودم اگر نظرات به ۲۰ عدد برسد من کد این برنامه را نیز خواهم گذاشت . امروز دیدم که وبلاگ داره میاد پایین از بس که نظر داده بودید . خواهشاْ جنبه داشته باشید کمتر نظر بدید . من امروز کد برنامه را به همراه چند برنامه دیگر قرار داده ام . امیدوارم که این بار نیز نظر بدهید .

در ضمن سایت آموزش مجازی دانشگاه پیام نور گرمسار نیز با کمک یکی از بچه های رشته فناوری اطلاعات راه اندازی شده است و از هفته دیگر قرار است بعضی از اساتید شروع به آموزش مجازی کنند .

امید است که این سایت بتواند در جهت هر چه بهتر شدن آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور باشد .

 

  ماشین حساب

 

  دفترچه تلفن۱

 

  دفترچه تلفن۲

 

  برنامه ثبت نام دانشجویان

 

لازم به ذکر است که این برنامه ها توسط گروه ما انجام شده است . خواهشاْ کپی رایت این برنامه ها را نگه دارید .

 

نظرات 8 + ارسال نظر
بهنام شنبه 4 آذر 1385 ساعت 19:22

سلام دوست عزیز.من یه نفر به سایتت نیاز دارم.اولین بار هست که به اینجا سر می زنم.من که از سایتت استفاده کردم.

سلام سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 10:30

دمتون گرم

هنانه شنبه 16 دی 1385 ساعت 18:53

زهرا یکشنبه 6 اسفند 1385 ساعت 12:42 http:// gambivazir_rata22002@yahoo.com

سایت جالبی است
ای ول بچه های پیام نور
من به شدت به دنبال پروژه خوب می گردم.لطفا کمکم کنید.
mer30 bye

یعقوب سه‌شنبه 28 فروردین 1386 ساعت 21:10 http://ite.coo.ir

سلام .
مثل اینکه لینک دانلود پروژه ها فیلتر شده ؟
اگر میشه یه جای بهتر آپلودش کنید .

نسترن جمعه 14 اردیبهشت 1386 ساعت 15:32

سلام
من می خواستم کمکم کنید
یک برنامه می خواستم به زبان turbo Cساعت آنالوگ
لطفاً کمکم کنید
برنامه را به من میل بزنید
بسیار ممنون
موفق باشید

دانیال پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1386 ساعت 16:34

سلام وبلاگه باهالی بود ولی پروژه ها چرا فیلتر ؟ میشه بی ام بدید

علیرضا چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 16:50 http://computer-world20.mihanblog.com

سلام بچه ها
مطالبتون در مورد برنامه نویسی رو خوندم خوب بود.منم ترم اخر کاردانی کامپیوترم و چند تا برنامه باحال نوشتم که فکر کنم بعضی از بچه ها رو کمک کنه خوشحال می شم سری بهم بزنید و با هم تیادل لینک کنیم.منتظرم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد