»»مهندسی کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسین کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسی کامپیوتر پیام نور گرمسار««

»»مهندسین کامپیوتر پیام نور گرمسار««

بزرگترین آرشیو دی وی دی

ارزان ترین ها را از این سایت بخواهید .

 

آموزش نرم افزار Access 2003  از بسته آفیس

Access-2003-Essential-Training

اکسس 2003

این مجموعه دارای 5 ساعت آموزش می باشد و از سایت www.lynda.com می باشد .

با این مجموعه شما این نرم افزار را تا سطح حرفه ای یاد خواهید گرفت .

آدرس صفحه این مجموعه در سایت فوق :

 

ارائه شده بر روی 1 DVD

قیمت : فقط 1000 تومان

 

سایت منبع : WwW.ArtDvD.Net  

این سایت دارای محصولات زیادی است . برای دیدن آرشیو این سایت می توانید به سایت مراجعه کنید . دانشجویان گروه برای تهیه آرشیوها می توانید به من(امیر بختیاری) مراجعه کنید .

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید حاجیان سه‌شنبه 16 آبان 1385 ساعت 09:18 http://www.artdvd.net

سلام
دوست عزیز ممنون از این که تبلیغ سایت من رو کردید
انشا اله که موفق باشید و پیروز مجموعه های آموزشی بسیار زیادی در راه است که هنوز درسایت قرار نگرفته است . کتاب های الکترونیکی و ...

به سایت من روزانه سر بزنید و محصولات جدید را ببینید
آخرین محصول تا امروز 16 دی وی دی عکس با کیفیت است
با عضویت در سایت از آخرین بروز رسانی ها با اطلاع شوید
در ضمن حتما دوستان عزیز در صورت سفارش موردی خواص با من 09122120362 تماس بگیرند
با تشکر
مدیر سایت
مجید حاجیان

صلیب چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 16:55 http://pn-4u.blogspot.com

سلام منم سامان هستم ما بچه های دانگاه ژیام نور ایلام هستیم
از همین الان یه وبلاگ درست کردیم یکی از کافی نت های ایلام رو برای خودمون غرق کردیم و در فکر اینیم که یک گروه هک درست کنیم برنامه های زبان برنامه نویسی رو هم می خوایم توی سلیت بزنیم اگر کمکی از ما بر اومد بگید خوشحال می شم راستی دوست دارم که به شما بلینکم اگر اجازه بدید راستی اگه با وبلاگ دیگه ای زاز دانشگاه ژیام نوری ها در ارتباطید به ما بگید خوش حال می شیم در ژناه یار به خدا سژردمتون یا علی بای
نوشته شده توسط صلیب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد